Ez aztán a magas minőség: az Aldi sztárja kritikán aluli stílusban gyalázta Orbán Viktort

Megkerestük a német céget az ügyben.

„Kiss Jenő bejegyzésében a saját véleményét osztotta meg, az abban megfogalmazottak nem az ALDI hivatalos álláspontját tükrözik” – válaszolta lapunk megkeresésére az üzletlánc.
Mint arról a Mandiner is beszámolt, meglepő Facebook-bejegyzéssel jelentkezett csütörtök reggel Kiss Jenő „Mester”, az Aldi reklámarca, a konditermek világának ismert influenszere, aki általában a szeretetről és a boldogságról oszt meg tartalmakat követőivel, most vett egy fordulatot, és az átláthatósági törvényjavaslat miatt neki támadt Orbán Viktor miniszterelnöknek.
A „Mester” úgy fogalmazott, hogy „mikor egy bátorságot színlelő, valójában gyáva »vezér« összesz@rja magát az ellenfelétől, de ezt el akarja fedni, akkor súlyosan zavarodott elmeállapotában olyan parancsokat ad, olyan törvényeket hoz, ami nem hogy nem fedi el az összeomlott benső világát, hanem teljesen egyértelművé teszi, hogy ideje rajta pelenkát cserélni”.
Ezt is ajánljuk a témában
Megkerestük a német céget az ügyben.
Az influenszer megnyilvánulása miatt megkerestük az Aldit, hogy egyezik-e a cég véleménye az Kiss Jenő pelenkacserélős álláspontjával: rövid időn belül kaptunk is választ, melyben az üzletlánc magyarországi képviselete elhatárolódott reklámarcának kijelentéseitől.
Mint fogalmaztak, „Kiss Jenő bejegyzésében a saját véleményét osztotta meg a saját közösségi média oldalán, az abban megfogalmazottak nem az ALDI hivatalos álláspontját tükrözik”.
Leszögezték,
A vállalat tiszteletben tartja az Alaptörvényben is garantált szólás- és véleménynyilvánítási szabadságot.
A poszt nem az ALDI-ra és nem az együttműködés keretében meghatározott témákra vonatkozik, ezért Kiss Jenő nem egyeztette annak tartalmát az ALDI-val megjelenés előtt”.
„Az ALDI együttműködéseket kizárólag szakmai szempontok és nem vallási, faji vagy politikai hovatartozás alapján folytat” – húzták alá válaszukban.
***
Nyitókép: Facebook